marți, 21 iunie 2011

The dream house

Proiect participant la Programul Național "Chercheur en herbe".
Numele participanților:
Monica Neagu şi Alina Dinculescu, clasa a V-a A

1. Nowadays, most of the houses are built of concrete and, in order to make them functional, people use a lot of natural resources and fuel, which do not last forever. This is why we must learn to use these resources carefully. Pollution and people’s lack of attention are factors which may cause diseases and even the death of both men and animals.

2. We believe that a eco house may contribute to the use in an efficient manner of natural resources (water, wood, coal) and also reduce pollution.

3. Our team’s goal is to use nature in order to build a house which can help people. For our project we used flywood, cartboard, tinfoil, paper, glue, stones and plants.

4. The dream house uses spring water, wind power and warm water produced by solar panels put on the roof of the building. In the garden we planted flowers and trees which are good for health.

5. People must learn respect nature if they want to have a long healthy life.





Casa eco … de vis

        Suntem Monica Neagu şi Alina Dinculescu şi împreună am realizat proiectul „Case eco ... de vis”. Am dorit să construim o casă ecologică care să polueze cât mai puţin astfel încât să avem o viaţă cât mai sănătoasă.
       Căsuţa noastră foloseşte energie electrică furnizată de o turbină eoliană, apă caldă dată de panourile solare montate pe acoperiş.
        Am vrut să facem o casă de carton deoarece acesta poate fi pictat.
        Întâi am măsurat dimensiunile căsuţei şi ale acoperişului, după care am desenat ferestrele şi uşa. Cu mare grijă am trasat apoi liniile cu markerul.
       Am decupat casa, cu un mic ajutor din partea mamei Monicăi, apoi am pictat-o cu albastru închis (culoare ce semnifică linişte şi puritate). Pictând atent şi grijuliu am ocolit geamul (unde am desenat perdelele) şi uşa (care a rămas incoloră).
        Imediat ce a adus mama Monicăi suportul de lemn, ne-am ocupat de grădină. Am lipit pietricele de jur împrejurul casei.
        Apoi, Monica a făcut panourile solare dintr-o bucată de carton de formă dreptunghiulară, învelită în staniol, pe care a trasat linii orizontale şi verticale.
        Alina a construit eoliana dintr-o foaie de hârtie din care a decupat 3 triunghiuri, pe care le-a lipit şi aşezat pe un suport din 3 beţe.
        După aceea am construit fântâna. Mama Alinei ne-a dat ideea cum să procedăm. Fântâniţa a fost confecţionată dintr-un rulou în formă de cilindru pe care am lipit cu aracet nişte pietricele. Apoi am luat 3 scobitori şi le-am ataşat pe aceasta.
        Pentru a da un aer mai elegant grădinii am pus nişte garofiţe în ghivece decorative, iar în partea stângă a căsuţei viţă de vie. În grădină am mai pus şi o salcie tânără.
Sperăm din tot sufletul că vă place ceea ce, în opinia noastră, este casa eco ... de vis.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wordpress web hostinglinux web hostinghostgator coupon